برای اطلاعات بیشتر درباره ی رئال مادرید به لینک زیر مراجعه بفرمایید

 

 

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84_%D8%B1%D8%A6%D8%A7%D9%84_%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%AF



تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393 ا 10:45 نويسنده : پارسا عسکری ا

گرت بیل(به انگلیسی: Gareth Bale) (زادهٔ ۱۶ ژوئیه ۱۹۸۹) در ولز است که در حال حاضر به عنوان هافبک و وینگر در لالیگا و باشگاه رئال مادرید و تیم ملی ولز بازی می‌کند. بزرگان فوتبال او را به عنوان یک فوتبالیست با سرعت فوق العاده، با توانایی بالای عبور از حریف، شوت زنی دقیق با پای چپ و ویژگی‌های فیزیکی استثنایی توصیف کرده‌اند. بیل برادرزاده کریس پایک فوتبالیست سابق شهر کاردیف است.

 

گرت بیل
Gareth Bale RM.jpg

 

 

موضوعات مرتبط: گرت بیل ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1393 ا 17:45 نويسنده : پارسا عسکری ا

گرت بيل، پردرآمدترين ورزشکار بريتانيا


امروز از سوي مجله معروف "فوربس"، اسامي پردرآمدترين ورزشکاران بريتانيا اعلام شد.


 

 بر این اساس، گرت بیل مهاجم ولزی تیم فوتبال رئال مادرید، بالاتر از لوئیز همیلتون، راننده مشهور فرمول 1، پردرآمدترین ورزشکار بریتانیا در سال 2014 معرفی شد. بیل فصل گذشته با قیمت 100 میلیون یورو به رئال پیوست و طبق اعلام "فوربس"، سال 2014 نزدیک به 30 میلیون یورو در آمد داشته است. 20 میلیون حقوق دریافتی او از رئال و 10 میلیون دیگر، از قراردادهای تبلیغاتی بدست آمده است. 

پس از بیل، هیملتون با 26 میلیون یورو،روری مک ایلوری با 20 میلیون یورو، وین رونی با 19 میلیون یورو و استیون جرارد با 16 میلیون یورو قرار دارند. 

لازم به ذکر است که گرت بیل با همیلتون و مک ایلوری برای تصاحب عنوان بهترین شخصیت سال بریتانیا از نگاه BBC، نیز رقابت دارد. روز 14 دسامبر قرار است که برنده نهایی مشخص شود.

 



تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1393 ا 17:43 نويسنده : پارسا عسکری ا

اظهارنظر جالب رونالدو درموردنامزدهاي توپ طلا


کريس رونالدو شانس اول تصاحب توپ طلاي سال 2014 است و مي تواند سومين توپ طلاي خود را، ماه ژانويه در رقابت با مسي و نوير بدست بياورد.


 

دوشنبه گذشته بود که اسامی سه نامزد نهایی توپ طلای سال 2014 از سوی فیفا اعلام شد و بر این اساس، از بین کریستیانو رونالدو، لئو مسی و مانوئل نویر ، یک نفر این عنوان را از آن خود خواهد کرد. 

کریس رونالدو امروز در مصاحبه با خبرنگاران به اظهارنظر در این مورد پرداخت و گفت:" در ابتدا باید بگویم که کارلو آنچلوتی شایسته کسب عنوان بهترین مربی سال است. نه فقط بدین خاطر که سال گذشته رئال را قهرمان اروپا، کوپا دل ری و سوپرجام اروپا کرد، بلکه او پس از گذشت یک سال و نیم از حضورش در رئال، این باشگاه را به بهترین باشگاه دنیا در حال حاضر بدل کرده است." 

رونالدو سپس در مورد سه نامزد نهایی توپ طلا و حضورش در این لیست گفت:" از اینکه بار دیگر برای تصاحب توپ طلا نامزد شده ام خوشحالم. اما واقعیت این است که نمی توانم درک کنم چرا هیچ بازیکن دیگری از رئال در فهرست نهایی قرار ندارد. جای برخی بازیکنان رئال در این فهرست واقعا خالی است. رئال مادرید در سال 2014 به افتخارات زیادی دست یافت و بازیکنان رئال شایستگی های بسیار زیادی دارند."

موضوعات مرتبط: کرستیانو رونالدو ، ،

تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1393 ا 17:40 نويسنده : پارسا عسکری ا

پدرو: خوشحالي پس از گلم برعليه انريکه نبود


پدرو، مهاجم بارسلونا عنوان کرد که خوشحالي بعد گلش عليه لوئيس انريکه نبوده است.


 

پدرو پس از گلش به سمت نیمکت دوید و گلش را با مارتین مونتویا که تنها یک بازی تحت هدایت انریکه انجام داده جشن گرفت.با این حال، پدرو عنوان کرد که قصد دادن پیغامی با این خوشحالی اش نداشته و تنها از حضور در بین گلزن‌های بازی خوشحال بوده است.

او گفت:" من با مارتین خیلی صمیمی هستم و با هم تصمیم گرفتیم که اگر گل زدم ، گل را به او تقدیم کنم. خوشحالی پس از گل با مونتویا برای مخالفت با سرمربی نبود. از گلزنی ام خوشحال بودم."


تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1393 ا 17:36 نويسنده : پارسا عسکری ا

بارسا شب گذشته در زمين هوئسکا با 4 گل به برتري دست يافت که پدرو رودريگز، زننده يکي از اين گل ها بود.


 

 پدرو که در این فصل، چندان مورد اعتماد لوئیس انریکه قرار ندارد و اغلب به عنوان یار تعویضی وارد زمین می شود، پس از زدن گل سوم بارسلونا در مقابل هوئسکا، به سمت نیمکت بارسلونا دوید و ضمن نادیده گرفتن لوئیس انریکه، مارتین مونتویا را در آغوش گرفت. 

مونتویا نیز در این فصل به هیچ عنوان مورد اعتماد سرمربی بارسا قرار ندارد و پس از دنی آلوس و داگلاس، گزینه سوم بارسا در دفاع راست محسوب می شود. هرچند که پدرو در مصاحبه پس از بازی، هرگونه طعنه به انریکه را تکذیب کرد اما این شادی گل، بازتاب زیادی در رسانه های اسپانیا داشت.

 



تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1393 ا 17:31 نويسنده : پارسا عسکری ا

James Rodriguez.jpg



تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ا 10:15 نويسنده : پارسا عسکری ا

خامس دیوید رودریگز روبیو (به اسپانیایی: James David Rodríguez Rubio)؛ زاده ۱۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل کشور کلمبیا است.

وی در تیم ملی فوتبال کلمبیا بازی کرده است. او آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل (با ۶) گل شده است.

 

 

 

موضوعات مرتبط: جیمز رودریگز ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ا 10:13 نويسنده : پارسا عسکری ا

رائول گونزالس بلانکو (معروف به رائول)، (متولد ۲۷ ژوئن سال ۱۹۷۷، شهر مادرید در کشور اسپانیا) فوتبالیست اسپانیایی است که در پست مهاجم بازی می‌کند. رائول عضو باشگاه قطری السد است. گرچه وی اکثر دوران فوتبال خود را در تیم رئال مادرید سپری کرده و بهترین گلزن تاریخاین باشگاه است. وی تاکنون ۳ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده‌است و بهترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها نیز است. وی همچنین بهترین گلزن تاریخ فوتبال اسپانیا می‌باشد. رائول در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۰ با امضای قراردادی ۲ ساله از تیم رئال مادرید جدا و به تیم شالکه ۰۴ پیوست. او در سال ۲۰۱۲ از شالکه ۰۴ جدا و به تیم السد قطر پیوست. وی در بازی خداحافظی بار دیگر با شماره ۷ برای رئال مادرید در حضور تمام ستارگان رئال مادرید، مقابل السد قطر به میدان رفت و در حضور تماشگران رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 ا 10:25 نويسنده : پارسا عسکری ا

ال کلاسیکو (به اسپانیایی: El Clásico)، که به نام‌های دیگری مثل ال دربی اسپانول، ال دربی، ال سوپرکلاسیکو و ال کلاسیک (بهکاتالان: El clàssic)،به مسابقه فوتبالی گفته می‌شود که بین دو تیم رئال مادرید، بارسلونا بر‌گزار می‌شود. رقابت بین این دو تیم از این ناشی شده است که دو شهر مادرید و بارسلونا دو شهر بزرگ اسپانیا بوده، و این در حالی است که دو باشگاه موفق‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های کشور هستند. این مسابقه، یکی از بزرگترین مسابقه‌های فوتبال در جهان است که هر سال صدها میلیون نفر از کشورهای مختلف شاهد برگزاری آن می‌باشند.

اصطلاح کلاسیکو (clásico) در سال‌های اخیر رایج شده و در اصل برای مسابقه‌های مهم و تاریخی آمریکای جنوبی به کار می‌رود. این اسم به دلیل افزایش نفوذ فوتبال اسپانیایی در آن جا و همچنین تبلیغات جهانی مربوط به ال کلاسیکو، به وجود آمد.

 

 

 

موضوعات مرتبط: الکلاسیکو ، ،

تاريخ : شنبه 24 آبان 1393 ا 20:40 نويسنده : پارسا عسکری ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.