برد رئال مادرید به بارسلونا به نتیجه ی 3   1    به رئالی ها تبریک میگویم



تاريخ : یک شنبه 4 آبان 1393 ا 11:34 نويسنده : پارسا عسکری ا

ایکر کاسیاس فرناندز (به اسپانیایی: Iker Casillas Fernández) (زادهٔ ۲۰ مه سال ۱۹۸۱، شهر مادرید در کشور اسپانیا) فوتبالیست اسپانیایی است. او به همراه این تیم موفق شده است قهرمان جام جهانی فوتبال شود. وی عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید می‌باشد. ایکر کاپیتان اول تیم ملی اسپانیا و کاپیتان اول تیم رئال مادرید و هم چنین انتخاب نخست مربیان برای دروازه‌بانی در تیم است. وی با بازوبند کاپیتانی، تیم ملی کشورش را به سوی قهرمانی در جام ملت‌های اروپا رهنمود کرد تا تیم ملی اسپانیا، بعد از ۴۴ سال بتواند قهرمان این رقابت‌ها شود. همچنین ایکر در درون دروازه و به عنوان کاپیتان تیم ملی، عضو تیم ملی اسپانیایی بود که برای اولین بار، قهرمان جام جهانی شد. او همچنین با۱۴۳ بازی برای اسپانیا رکورددار بیشترین بازی ملی برای کشورش می‌باشد. او پنج بار در پنج سال پیاپی بهترین دروازه‌بان جهان از نگاه فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال شده است.

از همان ابتدا، کاسیاس به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان شناخته شد و توانست جوایز زیادی کسب کند. وی تاکنون دوبار نامزد بهترین بازیکن سال اروپا شده است. در پایان سال ۲۰۰۹ نیز، برای سومین بار در تیم منتخب سال اروپا قرار گرفت. از ژوئیه سال ۲۰۱۰ ایکر به جمع بازیکنانی پیوسته است که توانسته تمام افتخارات ملی و باشگاهی را کسب کند.

در جام جهانی ۲۰۱۰ نیز، کاسیاس به عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد. در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۴، وی توانست دستکش طلای برترین دروازبان قرن ۲۱ را تصاحب کند.



تاريخ : یک شنبه 4 آبان 1393 ا 11:31 نويسنده : پارسا عسکری ا

کریم بن زما یا کریم بن زیما (به عربی:کریم بن زیمة) (بهفرانسوی: Karim Benzema) (زادهٔ ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷ درلیون) فوتبالیست اهل فرانسه و از یک خانواده خیلی مذهبی اهل سنت است.

والدین او الجزائری‌اند. کریم بنزما (۱۹ دسامبر ۱۹۸۷) اصلیتی مانند زیدان دارد. هر دوی آنها در منطقهٔ کابیلیای الجزایر ریشه دارند. متولد ۱۹دسامبر سال۱۹۸۷ میلادی در رونه آلوز در شهر لیون. در واقع او هم مثل اکثر بازیکنان فرانسوی اصلیت آفریقایی دارد. او الجزایری الاصل است. شدیداً علاقه دارد که شماره۱۰هر تیم را بپوشد. خیلی کم پیدا می‌شود که بازیکنی را به زین الدین زیدان نسبت دهند اما با ظهور او اکثراً او را زیزو(لقب زیدان) جدید لقب گذاشتند.

Karim Benzema Euro 2012 vs Sweden 01.jpg
 

فوتبال حرفه‌ای را از باشگاه لیون فرانسه آغاز نمود. خوب بازی کرد و بعدها به رئال مادرید پیوست و در سال‌های اخیر یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر است و خوب برای رئال مادرید گل می‌زند.



تاريخ : جمعه 25 مهر 1393 ا 11:20 نويسنده : پارسا عسکری ا

گرت بیل(به انگلیسی: Gareth Bale) (زادهٔ ۱۶ ژوئیه ۱۹۸۹) در ولز است که در حال حاضر به عنوان هافبک و وینگر درلالیگا و باشگاه رئال مادرید و تیم ملی ولز بازی می‌کند. بزرگان فوتبال او را به عنوان یک فوتبالیست با سرعت فوق العاده، با توانایی بالای عبور از حریف، شوت زنی دقیق با پای چپ و ویژگی‌های فیزیکی استثنایی توصیف کرده‌اند. بیل برادرزاده کریس پایک فوتبالیست سابق شهر کاردیف است.



تاريخ : جمعه 25 مهر 1393 ا 11:18 نويسنده : پارسا عسکری ا

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئالمادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۰ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳، شکسته شد.[۳] با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است و رقم قیدشده در قراردادی وی برای جدایی از رئال مادرید، ۱ میلیارد یورو می‌باشد. در حال حاضر، برخی وی را بهترین بازیکن فوتبال در جهان و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال می‌دانند.

او فوتبالش را در نوجوانی در تیم آندورینها آغاز کرد. بعد از دو سال به ناسیونال پیوست و پس از آن، به باشگاه اسپورتینگ لیسبون ملحق شد. او در این تیم، نظر الکس فرگوسن سرمربی وقت منچستر یونایتد را به خود جلب کرد و در سال ۲۰۰۳ با قراردادی به ارزش ۱۳٫۲۴ میلیون پوند (۱۶ میلیون یورو) به منچستر یونایتد پیوست. او نخستین جامش در منچستر یونایتد را با قهرمانی در جام حذفی سال ۲۰۰۴ به دست آورد.

وی تا سال ۲۰۰۹ با منچستری ها هم‌بازی بود و چندین بار جام حذفی و لیگ برتر انگلستان را با آنان فتح‌کقهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام خیریه انگلستان و جام باشگاه‌های جهان و هم‌چنین برندهٔ جایزهٔ انفرادی کفش طلای اروپا شد و آرزوی چهل‌سالهٔ منچستر را برآورده‌کرد.[۱۳][۱۴] رونالدو در فصل ۰۸–۲۰۰۷، با ۴۲ گل در طول فصل، رکورد ۴۰ سالهٔ تاریخ باشگاه که دست جورج بست با ۳۳ گل بود را شکست. در همان سال، کفش طلای اروپا را با هشت امتیاز جلوتر از مهاجم اسپانیایی، دنیل گویزاکسب‌کرد.

رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۹۴ میلیون یورویی، با رونالدو به‌توافق رسید و رکورد گران‌قیمت‌تریرد. او با شیاطین سرخ ن فوتبالیست جهان را شکست. بزرگ‌ترین موفقیت او در باشگاه جدید خود، فتح لا لیگا و همچنین جام باشگاه‌های اروپا بوده است. او در فصل ۱۱–۲۰۱۰، رکورد ۴۰ گل تلمو زارا و ۳۸ گل هوگو سانچز در یک فصل رئال را شکست. او با به‌ثمر رساندن ۵۱ گل در یک فصل، رکورد تاریخ باشگاه که دست فرانس پوشکاش با ۴۹ گل بوده‌است را شکست.

رونالدو در سال ۲۰۰۳ به تیم ملی پرتغال راه‌یافت و در سال ۲۰۱۰، کاپیتانی تیم ملی‌اش را بر عهده‌گرفت. او ۹۸ بازی در تیم ملی پرتغال بازی‌کرده و ۳۷ گل به‌ثمر رسانده‌است. موفق‌ترین سال‌های حضور او در تیم ملی، سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ بوده‌است که در آن سال‌ها پرتغال نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ و چهارم جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شده‌است. رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت و تک‌نیک است، او سریعترین بازیکن جهان است و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان است.


موضوعات مرتبط: کرستیانو رونالدو ، ،

تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 ا 19:48 نويسنده : پارسا عسکری ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.